سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیست 30 مدل بوت مردانه مقاوم و باکیفیت با قیمت ارزان

سرما خوب است اما به شرطی که دارای لباس و کفش مناسبی برای مقابله با آن باشید تا به جای سرما خوردن و به لرزه افتادن بدنتان بتوانید در کنار خانواده و دیگر دوستانتان از سرمای هوا نهایت لذت را برده و حسابی به وجد بیایید. یکی از مهمترین مواردی که سبب لذت شما از آمدن فصول سرد سال خواهد شد، داشتن کفشی مناسب است تا بتوانید در روزهای سرد سال از پاهایتان که در اصل قلب دوم انسان ها هستند، محافظت مطلوبی بعمل آورید. پس در ادامه این مطلب از لیست بیست با ما همراه شوید تا شما را با نکاتی مهم در خصوص خرید بوت مردانه آشنا نماییم.

 


"برای دیدن لیست 30 مدل بوت مردانه اینجا کلیک کنید"

 


نکات مهم هنگام خرید بوت مردانه

اندازه مناسب: اولین نکته ای که هنگام خرید بوت مردانه باید به آن توجه کرد اندازه کفش است. برای این منظور شما می توانید از انواع و اقسام روش ها جهت اطمینان از مناسب بودن سایز کفش مورد نظرتان استفاده نمایید؛ مثلا می توانید از قاعده یک انگشت فاصله پا از قسمت پشتی کفش و یا تکان دادن انگشت های پا در قسمت پنجه محصول مورد نظرتان به این موضوع پی ببرید که آیا اندازه پای شما هست و یا اینکه بهتر است یک شماره بزرگتر را نیز امتحان کنید.

جنس محصول: نکته بعدی توجه به جنس و کیفیت به کار رفته در تولید بوت مردانه ای است که قصد خرید آن را کرده اید؛ یادتان باشد امروزه از انواع مختلف چرم های طبیعی، مصنوعی، جیر، کتان و غیره برای تولید انواع و اقسام کفش ها، بوت ها و همچنین پوتین های مردانه و زنانه استفاده می شود که شاید باید به دنبال محصول مورد پسند خود باشید.

محافظت از غوزک پا: یکی از قسمت های حساس پا که اگر آسیب ببینید و یا سرما به داخل آن نفوذ کند، قطعا سبب ایجاد مشکلات فراوانی برایتان در روزهای سرد و زمستانی خواهد شد، غوزک پاهایتان است که بهتر است همواره به دنبال خرید بوت ها و نیم بوت های مردانه ای باشید که به خوبی از این قسمت پا محافظت بعمل می آورند و سبب ناراحتی و ایجاد حس ناخوشایند برای غوزک پاهایتان به هنگام تا شدن کفش، نمی شوند!

جنس زیره کفش: نکته مهم بعدی در خصوص انتخاب و خرید بوت مردانه توجه به جنس زیره آن است. یادتان باشد زیبایی یک بوت تنها مانع از لغزش و سر خوردن شما نمی شود و برای این منظور بایستی محصول مورد نظر شما از زیره باکیفیت و مقاومی در برابر تماس با سطوح لیز و لرزان برخوردار باشد.

نحوه بسته شدن: امروزه بوت های مردانه زیادی را می توان یافت که توسط بند، نوار چسبی، زیپ و یا حتی هر سه این موارد بصورت ترکیبی با هم بسته می شوند که خوب البته توصیه ما با توجه به تحرک پاهایتان و اینکه خیالتان از بابت لق نزدن کفش در هنگام استفاده خود راحت شود، خرید بوت مردانه ای است که با بندهایی محکم می توان آن را بست.

مقاوم در برابر نفوذ آب: از دیگر موارد مهمی که حتما باید به هنگام خرید یک بوت مردانه مناسب به آن دقت داشته باشید، عدم نفوذ آب به داخل کفش شما می باشد در این زمینه کیفیت جنس رویه، جنس زیره و دوخت انجام شده بر روی بوت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

قیمت بوت مردانه: با کمی جستجو در بازار خواهید دید که قیمت بوت مردانه هم می تواند از چند صد هزار تومان آغاز شود و هم از چند میلیون تومان! در حقیقت خرید یک بوت مردانه و یا زنانه تنها بسته به میزان بودجه شما دارد و اینکه شما به دنبال چه محصول و چه کیفیتی هستید، در این زمینه مهم است.

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید بوت مردانه مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از 30 بوت مردانه ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این بوت‌های مردانه از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند.


"برای دیدن لیست 30 مدل بوت مردانه اینجا کلیک کنید"