سفارش تبلیغ
صبا ویژن

30 مدل فرچه واکس کفش با کیفیت و مقاوم + خرید اینترنتی

جنس فرچه واکس کفش چیست؟

به طور کلی انواع مختلفی از فرچه واکس کفش در بازار موجود می باشد که دارای دسته های چوبی، پلاستیکی و فلزی می باشند و برخی از آن ها نیز بدون دسته می باشند. جنس موهای فرچه ها معمولا از جنس نایلون و الیاف مصنوعی و یا الیاف طبیعی می باشد اما برخی از فرچه های واکس کفش به طور صد درصد از جنس دم اسب تولید می شوند که بهترین و با کیفیت ترین نوع آن ها بوده و قیمت آن ها نسبت به سایر فرچه ها نیز گران تر می باشد و دوام بیشتری دارد.

 


برای دیدن لیست 30 مدل بهترین واکس کفش اینجا کلیک کنید


 

شستشوی فرچه واکس کفش

فرچه های واکس کفش اساسا به نگهداری و تعمیرات خاصی احتیاج ندارند، اما همانطور که از آنها استفاده می کنید به مرور زمان واکس باقی مانده روی موهای فرچه باعث می شود تا عملکرد آن ضعیف شود بنابراین باید آن را تمیز نمایید. شستشوی فرچه واکس کفش با آب در وهله ی اول ایده ی خوبی به نظر نمی رسد، به جای آن شما می توانید برس کفش را به سرعت روی یک تکه چوب پنبه بچرخانید تا واکس اضافی جمع شده در لابه لای موها از آن خارج شود. چنانچه احساس کردید که برس کفش شما هنوز تمیز نشده است می توانید آن را به آرامی با آب گرم و صابون در سینک دستشویی بشویید.

بهترین فرچه واکس کفش

این که چه نوع فرچه ای برای کفش شما ایده آل می باشد در واقع به جنس کفش شما بستگی دارد. هرچه مراقبت از کفش تان برای شما از اهمیت بیشتری برخوردار باشد به همان نسبت باید در انتخاب یک فرچه کفش مناسب دقت عمل به خرج دهید. برخی از فرچه ها به دلیل استفاده از الیاف نامرغوب در آن ها به مرور زمان سطح کفش شما را دچار خراشیدگی و یا پوسته شدن می نمایند. یک فرچه واکس کفش ایده آل باید دارای ارگونومی مناسبی به منظور در دست گرفتن بوده و در آن از الیاف مرغوبی استفاده شده باشد تا به بهترین نحو از کفش شما محافظت نماید.

چه تعداد فرچه واکس کفش مورد نیاز است؟

اینکه به چه تعداد فرچه واکس کفش در منزل احتیاج داردی در واقع ارتباط مستقیمی با تعداد کفش های شما و جنس آن ها دارد. اگر شما یک کفش مشکی و یک کفش قهوه ای دارید نمی توانید برای هر دوی آن ها از یک فرچه استفاده نمایید، مگر اینکه از واکس بی رنگ استفاده نمایید. همچنین فرچه ای که برای جلا دادن استفاده می نمایید باید متفاوت از فرچه ی غبار روبی باشد.

انواع فرچه های واکس کفش در اشکال مختلف در بازار موجود می باشند. نکته ای که در هنگام خرید برس کفش باید مد نظر داشته باشید این است که با جنس کفش شما سازگار باشد، ابعاد و وزن مناسبی داشته باشد، محکم بوده و موهای آن دچار ریزش نشود.

در ادامه لیست 30 مدل از بهترین و باکیفیت ترین فرچه و برس کفش با بیشترین رضایت کاربران را به شما معرفی می کنیم. این فرچه ها جزو محصولات منتخب فروشگاه بست شوز می باشند. توجه کنید که که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

 

 


 

برای دیدن لیست 30 مدل بهترین واکس کفش اینجا کلیک کنید