سفارش تبلیغ
صبا ویژن

30 مدل کاپشن مردانه با قیمت ارزان و خرید اینترنتی

اگر خود را آماده استقبال از فصل سرد سال؛ یعنی زمستان می کنید و هنوز موفق به خرید کاپشن مورد علاقه و هماهنگ با نوع استایل خود نشده اید، پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب از لیست بیست با ما همراه باشید تا با نکاتی مهم اما در عین حال فوق العاده در خرید کاپشن مردانه مواجه شوید.

 


برای دیدن لیست 30 مدل از بهترین و ارزان ترین های اینجا کلیک کنید


 

نکات مهم هنگام خرید کاپشن مردانه

جنس لباس: اولین نکته ای که هنگام خرید یک کاپشن مردانه باید به آن توجه داشته باشید، جنس کاپشن است. امروزه با کمی گشت و گذار در میان فروشگاه ها می توانید با کاپشن های زیادی از جنس چرم، پشم، کتان و همچنین خز مواجه شوید که البته هر کدامشان بسته به مدل و کیفیت خود از قیمت های مختلفی نیز برخوردار هستند.

ضد آب بودن آن: یادتان باشد زمستان همیشه فصلی است که باید در آن منتظر اتفاقات عجیبی باشید! گاه ممکن است یک روز زمستانی خصوصا در ایران کاملا خنک و مطلوب باشد و یک روز نیز با برف و بارش سنگینی شما را سخت غافل گیر کند؛ به همین خاطر بهتر است در هنگام خرید یک کاپشن مردانه به خاصیت ضد آب بودن لایه بیرونی آن نیز توجه کنید تا با خیالی آسوده در برابر بارش های جوی بتوانید از کاپشن خود بدون هیچگونه نگرانی استفاده نمایید. دوستان عزیز توجه داشته باشید برای مطلع شدن از خاصیت ضد آب بودن لایه بیرونی کاپشن باید به برچسب داخلی آن و یا تعداد لایه های آن توجه کنید.

لایه های ایزوله (قسمت های درونی کاپشن): مقصودمان از لایه های ایزوله در حقیقت قسمت هایی از کاپشن مدنظر شما می باشد که با پس زدن سرما و حفظ حرارت درونی بدن شما سبب گرم نگه داشتن بدنتان خواهد شد. امروزه برای طیف گسترده ای از کاپشن های مردانه از لایه های ایزوله ای طبیعی، الیاف مصنوعی و همچنین پشمی استفاده می شود که تنها با نگاه ظاهری به کاپشن می توان متوجه جنس این لایه های داخلی شد.

زیپ های مستحکم و ضد آب: از دیگر نکاتی که حتما بایستی هنگام خرید یک کاپشن مردانه یا حتی زنانه (هیچ فرقی نمی کند) به آن توجه داشته باشید؛ ضد آب بودن زیپ های دوخته شده بر روی کاپشن است. علاقه مندان به خرید کاپشن ها توجه کنند گاهی اوقات جنس کاپشن کاملا ضد آب است اما جیب های ضد آب نبوده و بسیار دیده شده که بر اثر ماندن زیر رگبارهای شدید، تمام محتویات داخلی جیب های این نوع از کاپشن ها خیس و حتی از بین رفته اند! مورد دیگری که در بخش های زیپ های یک کاپشن باید به آن توجه داشته باشید، مستحکم بودن آن است. یادتان باشد اگر زیپ کاپشن شما مستحکم نباشد و به خوبی نیز بسته نشود، سبب نفوذ سرما به داخل کاپشن و احساس سردی برایتان خواهد شد.

درزهای محکم دوخته شده: اگر به دنبال این هستید که بدانید کیفیت کاپشن مردانه ای که قصد خرید آن را کرده اید، چقدر مطلوب است، پیشنهاد می کنیم نیم نگاهی به درزهای دوخت شده و همچنین نوع دوخت های موجود بر روی کاپشن مورد نظرتان بی اندازید تا به خوبی هم متوجه کیفیت لباس مد نظرتان شوید و از عدم وجود فضای باز جهت نفود سرما در فصول سرد سال اطمینان حاصل نمایید.

قیمت کاپشن مردانه: پارامترهای بسیار زیادی را می توان موثر بر روی قیمت کاپشن مردانه تلقی کرد که شاید تنها در این مطلب ما موفق به اشاره کوچکی به تعداد محدودی از آنان شده ایم! منتها چیزی که کاملا مشخص است، این می باشد که نباید در خرید البسه زمستانی خصوصا کاپشن های مردانه و زنانه که در حقیقت پوشش اصلی افراد در فصول سرد سال بحساب آورده می شوند، خساست به خرج داد و با فریب تخفیف های فروشگاهی که تنها یک راه فروش بیشتر برای خلاصی از شر لباس های مانده در مغازه ها می باشد، یک خرید بی کیفیت را برای خود رقم بزنید!

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید کاپشن مردانه آشنا شدیم. در ادامه لیستی از 30 کاپشن مردانه ارزان، با کیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده ایم. همه این کاپشن‌ها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.