سفارش تبلیغ
صبا ویژن

30 مدل بهترین پالتو زنانه مناسب فصل زمستان + خرید اینترنتی

با شروع فصل زمستان و افزایش نزولات جوی نظیر برف و باران، هوا سردتر می­شود. درنتیجه همه­ی ما نیاز پیدا می­کنیم از لباس­هایی استفاده کنیم که بدن ما را در زمانی که به قصد خرید، تفریح و یا حتی رفتن سرکار به بیرون از خانه می­رویم، گرم کند. یکی از انواع پوشاک برای بانوان مخصوص فصل سرما، پالتو زنانه است.

 


برای دیدن جدیدترین مدل های کاپشن و پالتوی زنانه اینجا کلیک کنید.


 

انواع مختلف لباس گرم مخصوص فصل زمستان به شرح زیر است:

  • پالتو پشمی یا حوله­ای
  • کاپشن خلبانی
  • کاپشن پوفی
  • بارانی کلاسیک یا ترنج­کت
  • کت چرم
  • کت جین

از میان موارد فوق بحث ما روی پالتو زنانه است که یکی از انواع آن پالتو پشمی یا حوله­ای است که همان‌طور که از اسم آن مشخص است از جنس پشم می­باشد.

انواع پالتو­های پشمی زنانه شامل ژاکت­های نرم و نازک و پالتو­های موقر و ضخیم است. این تقسیم­بندی بر اساس نوع بافت پارچه پالتو می­باشد.

پالتو زنانه و اثربخشی آن برای جلوگیری از سرما در فصل زمستان

در فصل زمستان باید در کمد لباسی هر خانم باسلیقه‌ای مواردی از قبیل کت­های زنانه، پالتو، کاپشن­های چرمی، بارانی و شال­های پارچه­ای موجود باشد.

از بارانی­های دارای وزن کم گرفته تا کت­های پنبه­ای و پشمی مناسب باید در کمد لباس شما موجود باشد. شما می­توانید بر اساس اندازه، سبک، شکل، طرح و طول دلخواه خود، پالتوی موردنظرتان را انتخاب کنید.

ازجمله مارک­ های مشهور در پالتو زنانه شامل Guess، کلمبیا و کنت کول می­باشد.

شما می­توانید در کمد خود به دنبال کت­هایی با سایه­های تیره یا بی­رنگ باشید و یا کمد خود را با رنگ­های محرک پالتو و تزئینات خز جلوه دهید. همچنین شما می­توانید در بیرون از منزل خود از یک پالتو با پوست حیوانات استفاده کنید.

یک پالتو متناسب با مد روز، یکی از بهترین گزینه­ها برای بازسازی کمد لباس شما در پاییز و زمستان است. ایده آل است که پالتو خود را با شلوارتان ست کنید. این یک تیپ عالی برای ظاهر حرفه­ای هر روز شما است. برای داشتن ظاهری برجسته، از چاپ رنگی با رنگ­های متضاد پررنگ استفاده کنید.


برای دیدن جدیدترین مدل های کاپشن و پالتوی زنانه اینجا کلیک کنید.

لیست 30 مدل از بهترین ها و شیک ترین ها با قیمت باور نکردنی